Nog 27 dagen... - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Oegandagangers - WaarBenJij.nu Nog 27 dagen... - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Oegandagangers - WaarBenJij.nu

Nog 27 dagen...

Door: Anneloes

Blijf op de hoogte en volg Oegandagangers

19 Juni 2012 | Nederland, Wageningen

Hallo allemaal,

Ja, het komt nu echt al dichtbij: nog maar 27 dagen en we kunnen ons avontuur beginnen. We hopen natuurlijk een prachtige bijdrage te kunnen leveren in Ttula, waar de kinderen nog lang plezier van hebben. Nu bijna alle bijdragen binnen zijn willen we iedereen ontzettend bedanken die zich de afgelopen periode hebben ingezet voor dit project! Op deze site kan iedereen onze bouwverhalen en ervaringen met de kinderen en elkaar meelezen. Hopelijk beleven jullie veel plezier aan het lezen daarvan!!

Lieve groetjes namens de hele groep!

Oegandagangers

Wij zijn een enthousiaste groep christenen die 3 weken naar Oeganda gaan om te bouwen aan een schoolgebouw en de kinderen daar een hart onder de riem te steken. De afgelopen tijd hebben we veel geld opgehaald om dit te kunnen realiseren en binnenkort gaan we op reis!

Actief sinds 18 Juni 2012