nog eventjes! - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van Oegandagangers - WaarBenJij.nu nog eventjes! - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van Oegandagangers - WaarBenJij.nu

nog eventjes!

Door: Jesse

Blijf op de hoogte en volg Oegandagangers

04 Juli 2012 | Nederland, Rhoon

hallo iedereen,

het komt steeds dichter bij, en wat gaat de tijd toch snel! maandag al op Schiphol geweest om mijn zus uit te zwaaien naar Indonesië, gemengde gevoelens! ik kijk uit naar de reis en het grote avontuur, maar zie ook wel beetje op tegen het vertrekken, vliegen blijft iets aparts!

Thuis ben ik ook al bezig met het inpakken van mijn koffer, beter te vroeg dan te laat :) het zijn toch wel aardig wat zaken die we moeten regelen en spullen die we moeten pakken, maar gelukkig hebben we daarvoor de bekenden 'paklijst' toch wel heel handig!

ik hoop dat iedereen via deze blog een goed idee krijgt van het werk wat wij in Oeganda gaan verrichten!

groetjes, Jesse

• 05 Juli 2012 - 19:23

Sandrina:

Hoi allemaal,

Het wordt nu echt wel spannend, nog de laatste dingen regelen. dan koffers inpakken.

Suc6 allemaal met het regelen, zien jullie 16 juli op Schiphol.

liefs Sandrina

• 15 Juli 2012 - 19:12

Anja Bruijkers:

Dag Jesse,

Op de valreep nog even je een goede reis wensen. Spannend is het zeker, maar jullie hebben je goed voorbereid!
    Heel veel succes!

Oegandagangers

Wij zijn een enthousiaste groep christenen die 3 weken naar Oeganda gaan om te bouwen aan een schoolgebouw en de kinderen daar een hart onder de riem te steken. De afgelopen tijd hebben we veel geld opgehaald om dit te kunnen realiseren en binnenkort gaan we op reis!

Actief sinds 18 Juni 2012