interview - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van Oegandagangers - WaarBenJij.nu interview - Reisverslag uit Rhoon, Nederland van Oegandagangers - WaarBenJij.nu

interview

Door: Jesse

Blijf op de hoogte en volg Oegandagangers

08 Juli 2012 | Nederland, Rhoon

hallo beste volgers,

hier nog even een kort berichtje van mij, zaterdag 7 Juli rond 10 uur werd ik wakker gemaakt met de vraag of ik een interview wilde doen voor radio albrandswaard over het project.
van het interview is ook een opname gemaakt: http://albrandswaardtv.nl/stream.php?type=replay&programid=34&item=070720121100
het interview begint na 7 minuten, ik wens jullie veel luister plezier!

groeten Jesse

• 09 Juli 2012 - 07:24

Monique V/d Linde:

Leuk interview!! Stream hapert een beetje maar als je het een paar keer probeert hoor je bij elkaar toch het hele interview;-).

• 09 Juli 2012 - 10:11

Ali Molenaar:

Jesse, we hebben je interview gehoord.
    Goed gedaan zeg en dat zo uit je bed.
    Wat zullen ze na afloop veel van je willen weten. Volgende week zit je in het vliegtuig. tot dan, Ali Molenaar.

• 15 Juli 2012 - 13:37

Gillian Robbemond:

Hoi Jesse!
    Leuk intervieuw! Goed gedaan!

Een héle goede reis met elkaar!
    Maak er wat moois van!

Groetjes, Gillian

Marco, Joshua, Keona en Sefanja :)

• 15 Juli 2012 - 21:55

Arie En Lijda Van Kl:

Lieve mensen

Heel veel sterkte en plezier .
    Geniet van alles en ga ervoor.
    Grt. Arie en Lijda

• 16 Juli 2012 - 09:21

HMI:

Hallo Oeganda-gangers,

Heel veel succes bij het werk dat jullie daar gaan doen! Zet 'm op en ook veel plezier gewenst.

Helmar, Marjolijn en Isabel

Oegandagangers

Wij zijn een enthousiaste groep christenen die 3 weken naar Oeganda gaan om te bouwen aan een schoolgebouw en de kinderen daar een hart onder de riem te steken. De afgelopen tijd hebben we veel geld opgehaald om dit te kunnen realiseren en binnenkort gaan we op reis!

Actief sinds 18 Juni 2012