vertrek uit Nederland - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Oegandagangers - WaarBenJij.nu vertrek uit Nederland - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Oegandagangers - WaarBenJij.nu

vertrek uit Nederland

Door: Sandrina

Blijf op de hoogte en volg Oegandagangers

16 Juli 2012 | Oeganda, Kampala

Hoi Thuisblijvers,

Vanmorgen vroeg ging bij ons de wekker om 5 uur.
Rond half 8 was de groep compleet op Schiphol met alle uitzwaaiers.
Het vliegtuig vertrok om 11:15 uur.
Als ik dit schrijf weet ik net dat ze nu de tussenstop hebben in Rwanda, waarvandaan ze om 20:20 uur weer verder gaan naar Oeganda.
Als de reis verder voorspoedig is zullen ze om ongeveer 21:15 uur daar aankomen.(hebben net een bericht gehad dat ze veilig geland zijn in Entebbe)

Nu zullen de reizigers het verder overnemen.

Groetjes Sandrina

• 16 Juli 2012 - 19:55

Edward En Annelies:

Hoi Allemaal

Is de reis goed verlopen. Nu lekker gaan genieten hoor. We hebben jullie nog op zien stijgen. Was erg leuk om te zien.We zijn echt super benieuwd naar jullie verhalen.

Lieve groetjes van ons.

• 16 Juli 2012 - 20:57

Albertjan En Astrid:

Ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad. heel veel kracht en liefde de komende tijd, maak er wat van.

• 17 Juli 2012 - 07:29

Nel Meeuws:

Ik wens jullie met elkaar een hele mooie tijd daar.
    groetjes

• 17 Juli 2012 - 08:05

Erwin, Michelle:

Hallo allemaal,
    Hopelijk hebben jullie een goede vlucht gehad? We wensen jullie alle goeds met elkaar. Maak er samen wat moois van. Succes met alles wat jullie daar doen maar neem ook de tijd om te genieten van deze bijzondere reis en tijd met elkaar.
    We willen jullie graag laten weten dat gister om 21.17 onze mooie dochter Veerle geboren is.
    Heel veel liefs van Erwin, Michelle, Nathan, Romy en Veerle :-)

• 17 Juli 2012 - 10:04

Monirah Schep - Van Den Heuvel:

Hello Bazungu!
    Heb mooie weken in Ttula. De groeten aan Peter, van het Livingstone Team (te Amersfoort :-))

• 17 Juli 2012 - 11:20

Fam. Van Der Woerdt:

Hallo mensen,
    Heel veel plezier en succes in Oeganda! Wij zullen jullie vanuit hier blijven volgen.
    Melanie, Jorrit, Tygo & Luka!

• 17 Juli 2012 - 21:14

Annelies Smouter:

Hallo reizigers,

Ik wens jullie een gezegende reis toe met elkaar en ik zal jullie op de voet volgen.

Groetjes,
    Annelies

Oegandagangers

Wij zijn een enthousiaste groep christenen die 3 weken naar Oeganda gaan om te bouwen aan een schoolgebouw en de kinderen daar een hart onder de riem te steken. De afgelopen tijd hebben we veel geld opgehaald om dit te kunnen realiseren en binnenkort gaan we op reis!

Actief sinds 18 Juni 2012